Administratie ordenen

Chaos in je administratie?

Herken je chaos in je administratie? Omdat je al te lang geen tijd gehad hebt of gemaakt hebt om er iets aan te doen? En het daardoor nu niet op orde is? Komen aanmaningen binnen terwijl je je niet bewust bent van de factuur die je ontvangen hebt, omdat je die post waarschijnlijk nog niet opengemaakt hebt? Moet je je aangifte doen maar weet je niet waar alle documenten zijn?

Een ongeordende administratie geeft stress.

Met een administratie die up-to-date is, kun je alles efficiënter op orde houden.

Bovendien is alles eenvoudig terug te vinden. Dit bespaart kosten, geeft minder stress en meer rust.

Weer overzicht in je administratie

Ik, Eva, help je graag om weer overzicht te krijgen in je administratie.

We gaan samen de onoverzichtelijke administratie op orde brengen.

Wat bewaard moet blijven, bewaren we. Hiervoor gaan we een systeem opzetten zodat je weet waar belangrijke papieren zijn. Daarnaast zetten we een eenvoudig systeem op om je administratie bij te houden. Dat doen we op een manier zodat het weinig tijd kost en je zaken op tijd kunt afhandelen.
Heb je geen plek waar je dit kunt doen dan creëren we die, is de plek dichtgeslibd met spullen, dan pakken we dat ook aan.

Als opruimbegeleider kan ik je helpen met:

  • Het opzetten van een eenvoudige en overzichtelijke administratie
  • Het bewaren van de juiste en geen onnodige papieren
  • Het wegwerken van achterstallige administratie en betalen van rekeningen
  • Het inrichten van een goede plek waar je je administratie kan doen

Samen aan de slag met je achterstallige administratie?

Heb je achterstallige administratie? Weet je nu al dat je samen aan de slag wil om overzicht te krijgen? Boek dan een blok van 3 uur van €149,- om samen je administratie te gaan ordenen! Wil je eerst even kennismaken?

Vraag dan een opruimscan aan. Ik kom bij je langs en samen kijken we wat de stappen zijn voor jouw administratie.