Contact

Kun je wel wat hulp bij het opruimen gebruiken? Omdat;

  • Je niet goed weet waar en hoe te beginnen
  • Je behoefte hebt aan meer overzicht en rust, in je huis en in je hoofd
  • Je de puf niet hebt om alleen aan de klus te beginnen
  • Er is nog een hoop werk te verzetten voor een (toekomstige) verhuizing en je door de bomen het bos niet meer ziet

Neem gerust contact met me op voor vragen en tips. Ik denk graag met je mee.

Eva Mooren, Rosmalen (‘s-Hertogenbosch)

14 antwoorden op “Contact”

  1. Ik heb de zomerworkshop ‘Opgeruimd verhuizen doe je zo’ gedaan via de Zomerschool 55+ van de SAS in ‘s-Hertogenbosch. Dat vond ik meteen al heel inspirerend en bijzonder. Het was ook een leuke groep. Ik ben eind april (2021) verhuisd en deze workshop leek mij daar een prima aanvulling op en dat bleek te kloppen.
    Daarna heb ik in december jl. gebruik gemaakt van de gratis opruimscan. Ook weer heel inspirerend. Van te voren heb ik foto’s van mijn kasten op verzoek van Eva naar haar toe gestuurd zodat zij meteen al een beeld had van het hoe en wat. Vooral het inplannen van opruimmomenten in je agenda vind ik een goed idee, anders is er altijd wel iets wat voorrang heeft en belangrijker is. Daarnaast suggesties hoe de ‘rommelhoekjes’ van de verhuizing aan te pakken. Dat heeft prima gewerkt. De ’te doen planner’ die ik van haar cadeau maakt het heel handig om het opruimen in de praktijk uit te voeren.
    Evaluatie: de woonkamer is nu helemaal opgeruimd en nu de feestdagen voorbij zijn begin ik aan de zijkamer. Ik kan iedereen aanraden om Eva in te schakelen. Zij is deskundig en vriendelijk.
    Als het nodig is zou ik haar zeker weer inschakelen.

  2. Als verstokte chaoot raakte ik lichtelijk in paniek toen ik, niet onverwacht maar toch nog vrij plotseling, voor een verhuizing kwam te staan. Alleenstaande mama met twee pubers en drie huisdieren en heeel veel spullen. En toen was daar Eva, rustig, duidelijk, zonder oordeel maar wel mét humor, die de eerste stappen met me zette om te ontspullen en te plannen. Aangezien de afstand van Den Bosch naar ons huis best groot is, heeft ze zich middels videobellen eerst een beeld gevormd van ons huis en de meest uitdagende plekken. Ik kreeg een aantal voorbereidende taken en daarna hebben we een hele dag samen hard gewerkt aan het opruimen van de zolder.
    Praktische tips om zelf verder te gaan, een hart onder de riem en een vinger aan de pols, een verhuisplan en een stukje agendering.. Het zat er allemaal bij.
    Op het einde nog een mooie spreuk mogen trekken uit haar zelfontworpen kaartenset.: “Actie is de brandstof voor voldoening.”
    Bedankt Eva! Dankzij jou is er nu gestructureerde actie😃

  3. vanwege alle corona maatregelen heb ik een online sessie gedaan.
    Eva keek mee en gaf fijne tips om in mijn chaos weer wat orde te scheppen. Eva neemt alle tijd voor je en luistert naar jouw behoefte.
    ik heb dit als zeer prettig ervaren en raad iedereen die niet weet waar te beginnen een sessie met Eva aan!
    sinds mijn sessie ben ik doorgegaan waar we gebleven waren en mijn huis wordt steeds meer geordend. Bedankt voor je hulp Eva!

  4. Eva heeft mij geholpen met het ordenen van de administratie. Ik zag hier erg tegenop omdat de berg steeds groter en onoverzichtelijke werd. Met de tips vooraf kon ik alvast wat selecteren in de stapels en door de gestructureerde aanpak kreeg ik gelukkig wat rust en overzicht.
    Daarna hebben we nog een start gemaakt met het opruimen van een kast in huis. Ik zag dit aanvankelijk niet zo zitten want er moesten nog verschillende plekken in huis aangepakt worden. Door een kleinere stap te maken met een gedeelte van een kast kreeg ik er gelukkig wel weer zin in. Wat mij ook heel erg geholpen heeft is dat Eva voor mij als een soort stok achter de deur wel een contact-moment inlaste om te informeren hoe het ging. Dit alles op een prettige, ontspannen manier. I.v.m. de corona crisis zijn we via videobellen te werk gegaan. Dat was in het begin even wennen maar door de voorbereiding en tips vooraf verliep dit heel goed gelukkig. Kortom: blij met Eva! Het voelt goed dat ik eindelijk de stap heb gezet om hulp in te schakelen en mezelf de opruimsessies met Eva cadeau heb gedaan.

  5. Meteen bij de eerste ontmoeting hadden wij al een klik met Eva. Na de rondleiding in ons huis, kon zij meteen al vertellen hoe we weer orde en structuur in de chaos konden krijgen. Zowel qua administratie als de spullen in huis. Eva is een bijzonder prettig persoon om mee samen te werken. Ze komt haar afspraken na, denkt graag in oplossingen, is heel professioneel en gestructureerd. Een echte aanrader!

  6. Eva heeft mij geholpen met opruimen. We waren 2 jaar geleden heel hectisch verhuisd. Alles was overal neergezet. Ik heb zo goed en zo kwaad als het ging de dozen en zakken gezocht met spullen die wij als gezin nodig hadden, maar de bijkeuken, voorkamer, overloop en 1 van de kinderkamers stonden vol met spullen. Ik werd er moedeloos en erg gedemotiveerd van als ik de zooi zag. Naast werk, net als mijn man, zijn wij ook druk met onze kinderen. Dus er was voor mijn gevoel ook geen tijd om het op te ruimen. En als ik een dag vrij was, lukte het niet om mijzelf te motiveren. Of überhaupt te bedenken hoe ik dit ging aanpakken. Het was zó veel. Zo veel dozen en losse spullen en zo ongeorganiseerd.
    Uiteindelijk heb ik Eva gevonden en zij heeft mij echt geholpen om orde op zaken te stellen. Echt heel fijn. Het kost wel even wat geld, maar dat is het echt waard. Ik geniet van de structuur en dat alles nu een vaste plek heeft. En wat met name belangrijk is, is dat mijn man en kinderen weer in een opgeruimd huis leven. Dus top! Bedankt Eva!

  7. Ineke Peters raadt Verhuiscoach en Opruimbegeleiding aan
    Het is fijn om met Eva te ontspullen en op te ruimen. Ze heeft me intussen ook geweldig geholpen bij mijn verhuizing. Aan het eind van de verhuisdag bleek ze zelfs mijn bed al te hebben opgemaakt! Ze werkt heel hard en geeft allerlei handige tips waarmee je zelf verder aan de slag kunt. Voor mij erg motiverend!

  8. Zonder waarde oordeel en zonder te veroordelen!
    Eva is een ongelooflijk mooie, leuke en gezellige persoonlijkheid die je door tips en tricks snel en gemakkelijk leert organiseren!
    Wat een enorm leuke ervaring! Nooit gedacht dat opruimen en ontspullen zo leuk en makkelijk zou zijn!

  9. En dan sta je voor het feit dat je als ouderenadviseur een klant mag verhuizen naar de Grevelingen. Al gauw kwam ik er achter dat ik dat niet in mijn eentje kon dus heb ik Eva ingeschakeld. Eva was in staat om mijn klant te ontzorgen, wat bij een mevrouw van 86 zeker nodig is. Vervolgens heeft Eva de volledige verhuizing op zich genomen. Zonder de inzet van Eva had ik dit niet aangedurfd. Eva bedankt voor de vlotte samenwerking.

  10. Wat was het fijn om in contact te komen met Eva. Wat een leuk persoon om mee samen te werken. Samen met Eva heb ik per ruimte beken wat de knel punten waren. Na onze recente verhuizing, had ik niet veel energie meer en was het even nodig om were orde op zaken te stellen. Eva heeft hele praktische handvatten en tips gegeven, waardoor ik weer inzicht kreeg in zaken. Het gaf me een boost om oa mijn trapkast, ouder slaapkamer én de waskamer met hele simpele wijzigingen & opbergers te ordenen. Wat fijn om de verschillende ruimtes in te lopen en in één oogopslag alles te kunnen vinden!

  11. Ellen Kuppens raadt Verhuiscoach en Opruimbegeleiding aan.

    Eva heeft mij geholpen om ons huis verkoop en fotoshoot klaar te maken
    Met hele praktische tips, en het gewoon ook even helpen meteen aan te pakken, heeft Eva me enorm geholpen.
    Eerlijke feedback en niet betuttelend, wat bij mij averechts zou werken.
    TOP en goed resultaat…. 12 kijkers voor ons huis!

  12. Wat ben ik blij met Eva als mijn opruimcoach.
    Al bij de opruimscan voelde ik echt een klik met haar en gaf ze praktische tips waar ik direct iets mee kon.
    Naast het geven van handige tips helpt ze met het inplannen en opdelen van een klus in kleine stapjes waardoor ze het overzichtelijk en tot een “makkie” maakt.
    Samen met Eva is opruimen en ordenen weer leuk geworden.

  13. Eva Mooren heeft ons geholpen inzichtelijk te maken welke huishoudelijke taken eruit gevoerd moeten worden om een schoon en opgeruimd huis te krijgen en houden. Na een verhuizing van 2 stads appartementen naar een 2 onder een kap woning met een grote tuin was een andere aanpak qua schoonmaaktaken vereist. Eva heeft in haar intake goed de behoefte uitgevraagd en vervolgens een schema gemaakt die nabesproken werd. Zo konden er alsnog aanpassingen vanuit onze zijde gemaakt worden. Nu hebben we een fijn schema waarop zowel de basis schoonmaaktaken als de incidentele taken staan vermeld ingedeeld naar ruimte. We zijn hier erg blij mee alsmede met de tips over de aanpak van bv. het schoonhouden van het laminaat en de cv.

  14. Ik heb gebruik gemaakt van de diensten van Eva Mooren. Zij heeft mij enorm geholpen met de verhuizing. Ik ben alleenstaand en er komt heel veel op je af als je wilt verhuizen. Eva dacht mee met de te nemen acties. Zelfs met het uitzoeken van laminaat heeft ze geholpen. Ik kreeg een draaiboek verhuizing. Daar stonden alle aandachtsgebieden in. Ze hielp mij een goede verhuizer te vinden `joy2 move` waar ik ook heel tevreden over ben. Ze hielp mij met inpakken in het oude huis en uitpakken in het nieuwe huis. Zij gaf mij rust en vertrouwen dat het allemaal goed zou komen. Kortom een aanrader voor iedere senior. Ze heeft zelfs oude gordijnen gewassen. Kortom een top service. Ik was en ben nog steeds blij met haar.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *