Tarieven

Samen er tegenaan

€ 675,- incl. btw

  • Kennismaking
  • 5 x blok van 3 uur coaching
  • Tussendoor bereikbaar voor vragen en tips
  • Evaluatie, hoe nu verder?
  • Na 4 weken nog 1 x telefonisch contact

Je weet niet meer waar te beginnen met opruimen. De klus waar je voor staat behelst meerdere ruimtes. Samen gaan we aan de slag. Ik leer je opruimen, organiseren en beslissingen nemen. Zodat je weer overzicht krijgt en door de bomen het bos weet ziet!

Handen uit de mouwen 

€ 450,- incl. btw

  • Kennismaking
  • 3 x blok van 3 uur coaching
  • Tussendoor bereikbaar voor vragen en tips
  • Evaluatie, hoe nu verder?
  • Na 4 weken nog 1 x telefonisch contact

De basisstructuur wordt neergezet die je je in stapjes eigen gaat maken. Je krijgt handvatten aangereikt om wat opgeruimd is ook opgeruimd te houden. Omdat je resultaat ziet word je geïnspireerd om door te gaan op de ingeslagen weg.

Goede Opruimstart

€ 149,- incl. btw 

(ivm voorjaarskorting,
normaliter  €170,-)

  • Kennismaking
  • 1 x blok van 3 uur coaching
  • Na 1 week nog 1 x telefonisch contact

We gaan aan de slag met het grootste knelpunt voor jou. Met een eenvoudige methode leer ik je hoe je orde kunt scheppen. Daarna kun je kijken of een vervolgafspraak gewenst is.

 

Prijzen zijn inclusief:

    • BTW 21%
    • Reiskostenbinnen een straal van 30 kilometer rondom ‘s-Hertogenbosch
    • Kleine organizing materialen

Mochten er meer uren nodig zijn dan in het pakket zijn opgenomen, dan maken we over die uren een nieuwe prijsafspraak.
Kosten kunnen vanuit een PGB budget worden voldaan.

Je hoeft het niet meer alleen te doen. We doen het samen!

Ja, ik schrijf me in voor een kennismakingsgesprek. Deze is kosteloos en duurt een uur.

* indicates required






Vragen waar je vast antwoord op wilt:

1 Ik schaam me gewoon teveel en durf geen contact met je te zoeken. Wat nu?

Rommel in je huis is slechts een deel van jou. Het is een gevolg van een combinatie van allerlei dingen. Het kan echt iedereen overkomen dat hij of zij op een bepaald moment door de bomen het bos niet meer ziet en een steuntje in de rug nodig heeft.

Zo overkwam het ook mij, als gestructureerd persoon van nature. 5 jaar geleden ging ik samenwonen met mijn huidige man en 2 huishoudens kwamen samen. Mijn partner had net een nieuwe baan waarin hij veel weg was. Op mijn werk was het druk. We waren al veel weekenden en avonden aan het voorbereiden. Dus toen alle verhuisdozen eenmaal in het nieuwe huis stonden was ik te moe en emotioneel om ook maar een doos uit te pakken. Ik overzag het niet meer. Dit gaat niet goed, besefte ik.

Toen heb ik een opruimcoach ingeschakeld en het gaf me zoveel rust. IEMAND DIE KWAM ME HELPEN. IK HOEFDE HET NIET MEER ALLEEN TE DOEN. Samen hebben we alles uitgepakt, gesorteerd en opnieuw ingericht, afgestemd op wat wij graag wilden. Bijzonder was dat het heel snel ging. Na een paar ochtenden samen aan de slag voelde het als ‘ons thuis’ en was ons huis in de basis op orde. Ik weet niet hoe ik het had moeten doen zonder de opruimcoach.

 

2 Wat is het verschil tussen een schoonmaakster en een opruimbegeleider?
Een schoonmaakster werkt VOOR je. Misschien poetst ze wel het huis terwijl je er niet eens bent. Ik werk samen MET je. Met als doel jouw de basisvaardigheden aan te leren hoe je structuur aanbrengt en ook handhaaft. Afgestemd op wat bij jou past.

We gaan samen een traject in waarbij ik je de handvatten aanreik om orde in de chaos te scheppen. Tussen sessies door krijg je huiswerk en bekijken we waarmee je zelf verder kunt.

Als je mij inschakelt ben je bereid om een verandering in jezelf aan te gaan omdat je meer kwaliteit van leven wilt. Meer rust in huis, hoofd en hart.

 

3 Ik heb al vaker geprobeerd op te ruimen. Waarom gaat het met jou wel lukken?
Goeie vraag! Koppel die eens terug naar jezelf. Wat heb je al geprobeerd? En weet je waarom het niet lukte? Chaos in je huis kan een heleboel oorzaken hebben.

Het werkt vaak goed om het samen met iemand aan te pakken. Dan sta je er niet alleen voor. Ik help je de focusplek bepalen en hou je gedurende onze werkafspraak bij de les. Je ziet al resultaat na een keer. Dit werkt stimulerend om door te gaan.

Ik leer je graag beter kennen om te weten wat voor jou werkt. Neem contact met me op. Wat heb je te verliezen?

 

4 Moet ik (verplicht) heel veel spullen wegdoen als ik met jou aan de slag ga?
Het antwoord is simpel: nee!

Jij blijft de baas en bepaalt wat weg mag en wat niet. Samen bespreken we wat belangrijk voor je is. Als dat duidelijker is, wordt het makkelijker om beslissingen te kunnen nemen. Soms helpt het als je met jouw spullen iemand blij kunt maken. We kunnen ook kijken naar een mooie alternatieve bestemming voor jouw spullen.

 

5 Ik voel mezelf zo waardeloos dat ik het zelf niet goed voor elkaar krijg.
Zeg eens tegen jezelf: “ ik ben het waard om meer te genieten van het leven”. Zeg dit iedere dag minstens twee keer hardop tegen jezelf. Schrijf dit op een briefje en hang dit op een plek waar je dit iedere dag tegen komt.

Je weet dat het anders kan en je bent bereid er iets aan te doen. Dat getuigd van lef. Respect daarvoor. Bedenk dat de eerste stappen de aller moeilijkste zijn. Waarom zou je het niet doen?

 

6 Hoe werkt de betaling?
Eerste Hulp Bij Opruimen Pakket

Je krijgt na onze tweede werkafspraak de factuur per mail toegestuurd. In termijnen betalen is eventueel mogelijk in overleg.

 

Zij gingen je voor:

“Ik vind het heerlijk dat het weer een beetje opgeruimd is, begin er ook steeds meer zin in te krijgen. Gisteren heb ik het ‘doen’ bakje verder opgeschoond. Gaat dus best goed. Heel blij mee!!”

“Eva gaf mij rust en vertrouwen dat het allemaal goed zou komen met mijn verhuizing. Kortom een aanrader voor iedere senior.”

“Met liefdevolle aandacht, zonder oordeel en met respect voor de persoon die voor haar staat hield ze mij bij de les tijdens het op orde brengen van mijn praktijkruimte.”

“De gouden greep bij mijn verhuizing. Wat een uitkomst. Door haar support en overzicht nam ze bij mij een stuk stress weg en ook werk uit handen. Wat is dat fijn!”

“Eva heeft orde, overzicht en een energieboost gegeven aan mijzelf en aan mijn praktijkruimte. Dank je wel daarvoor!”