Als je met een opruimbegeleider aan de slag gaat, wil je natuurlijk wel weten wie je in huis haalt. Het is tenslotte een persoonlijk traject, waar je samen aan begint.
Ik ben Eva en ik vind het heerlijk op orde te scheppen in chaos, daar structuur in aan te brengen. En vooral om dit samen met jou te mogen doen. Echt zinvol bezig zijn met iets wat er wezenlijk toe doet voor iemand. Daar gaat mijn energie van stromen.
Als feed back van klanten krijg ik vaker terug dat ik niet oordeel, mensen in hun waarde laat, empatisch en ‘low key’ duidelijk ben.
Werkervaring
De opleiding tot professional organizer heb ik gevolgd bij ‘de huishoudcoach®’. Daarnaast heb ik een hotelmanagement achtergrond. Jarenlange werkervaring heb ik als floormanager horeca bij Lunchcafe en vergadercentrum In de Roos.
Het begeleiden van mensen met een beperking en aanspreekpunt voor de wijk (senioren) zijn heeft de mooie combinatie tussen het menselijke en organisatorische. Wat ook terugkomt in mijn huidige beroep.
Van zelfstandig ondernemerschap begon ik te proeven bij het ontwerpen en inrichten van onze bed and breakfast aan huis. Dit heeft zeker bijgedragen aan de keuze om als opruimbegeleider aan de slag te gaan.