Wie is Eva

Als u met een verhuiscoach (ook wel professional organizer genoemd) aan de slag gaat, wilt u natuurlijk wel weten wie u in huis haalt. Het is tenslotte een persoonlijk traject, waar u samen aan begint.

Ik ben Eva. Sinds 2017 begeleid ik senioren met verhuizen, opruimen en organiseren. Juist met deze doelgroep heb ik een klik. De levenservaring, karaktereigenschappen die duidelijker naar voren komen, de soms zo gevatte en directe opmerkingen. Eigenschappen die ik erg waardeer.

Het geeft mij voldoening om samen overzicht te creëren waar het chaotisch is geworden. Orde brengen, ruimte maken, keuzes helpen verhelderen – altijd in afstemming met de ander. Wat voor de één goed voelt, past niet per se bij de ander. Die afstemming, dát is voor mij de kern van mijn werk. Mijn energie gaat stromen als ik merk dat iemand weer rust en ruimte ervaart.

Werkervaring

De opleiding tot professional organizer heb ik gevolgd bij ‘de huishoudcoach®’. Daarnaast heb ik een hotelmanagement achtergrond. Jarenlange werkervaring heb ik als floormanager horeca bij Lunchcafe en vergadercentrum In de Roos (Cello). Het begeleiden van mensen met een beperking en aanspreekpunt zijn voor de wijk (met name senioren) heeft de mooie combinatie tussen het menselijke en organisatorische. Wat ook terugkomt in mijn huidige beroep.

Mijn ondernemerschap kreeg vorm met het opzetten en inrichten van onze bed and breakfast. Dat smaakte naar meer. De stap naar zelfstandig verhuiscoach voelde als een natuurlijke volgende stap: een vak waarin mijn organisatietalent, betrokkenheid én mensen op weg helpen samenkomen.